קורס צלילה כוכב אחד ושני – מידע חשוב למתעניינים

חברת התיירות WildDive מתמחה באופן בלעדי בעולם הצלילות ומקיימת קשרים פוריים עם מגוון מועדונים ומדריכים בארץ ובחו"ל. נשמח להמליץ לכם ולהוציא אתכם לקורסי צלילה הנערכים בין היתר בתל אביב, בצפון ובאילת, ובאתרים מרהיבים בחו"ל כגון תאילנד, המלדיבים, פיליפינים, איי אנדמן, סיני, האי קוקוס ועוד.

כמה מילים על מחירים של קורסי הצלילה

בין אם מדובר בקורס צלילה כוכב ראשון או קורס צלילה כוכב שני בוודאי מעניין אתכם לדעת כמה עולה התענוג. לשאלה זו אין תשובה אחת ויחידה שכן הדבר תלוי בכמה משתנים. כך לדוגמא, אין עבור קורס צלילה כוכב אחד מחיר קבוע המחייב את כל המועדונים וכך גם הדבר לגבי קורסי שני כוכבים. המשמעות היא שמדובר בשוק פתוח כאשר כל מועדון רשאי לגבות את הסכום שנראה נכון והוגן בעיניו, כפי שאתם יכולים לבחור אצל מי לעשות את הקורס. בנוסף, ישנם הבדלים בין העלויות של קורס צלילה כוכב אחד או שני כוכבים וכמובן בין קורסים שמתקיימים בארץ ובחו"ל (הכוללים טיסה, לינה וכל השאר).

עוד הבדל קיים בין קורסים פרטיים לקבוצתיים, כך שתשלמו על קורס צלילה 2 כוכבים מחיר גבוה יותר אם הוא פרטי בכל מקום בארץ או בחו"ל. יחד עם זאת, ישנה סיבה מוצדקת למחיר שכן קורס פרטי מקנה לכם את מלוא תשומת הלב ובכל עת (בניגוד לקורס קבוצתי שיכול למנות עד שישה חניכים על כל מדריך). כך מגיעים למיצוי היכולות והרמה כצולל בתקופת הקורס ולכן התמורה מלאה, מוצדקת ואף מומלצת. יתר על כן, קורס צלילה 1+2 כוכבים הנעשה באופן פרטי מקנה לכם גמישות רבה יותר ושליטה על לוחות הזמנים, וגם האווירה נינוחה ופרטית יותר.

מהו הקורס שמתאים לכם?

גם התשובה לשאלה זו משתנה בין אנשים. כך למשל, יש המעוניינים רק בקורס הבסיסי של כוכב אחד המאפשר להם לצאת לצלילות של עד 20 מטרים בליווי צולל שני כוכבים. אם יש לכם חברים בעלי רישיון 2 כוכבים ולא בוער לכם כרגע לרדת עד ל- 30 מטרים, ייתכן מאוד שקורס זה יתאים לכם. מצד שני, אם אתם רוצים להיות בטוחים ומיומנים יותר מתחת למים, לרדת גם לעומקים שמתחת ל- 20 ועד 30 מטרים, ולהחליט בעצמכם עם מי אתם רוצים לרדת, קורס צלילה 1+2 הוא הנכון עבורכם. על כל פנים, אנו עומדים לרשותכם עם תשובות לשאלות והפניות אל המקומות והמועדונים הטובים ביותר. אז אל תהססו להתקשר אלינו ואנו נשמח לכוון אתכם בדיוק אל הקורס שמתאים לכם

למידע נוסף על קורס צלילה 1+2 כוכבים, מחירים, מועדונים, מועדים ויעדים, התקשרו אלינו בטלפון 08-6342202

חזרה

טל: 08-6342202    פקס :  08-6325112   מייל: info@wilddive.co.il