ספארי צלילה בסיני

ספארי צלילה בסיני הוא אחת החוויות הייחודיות והבלתי נשכחות ביותר שניתן לעבור כצוללים. הצלילה במימיו של הים האדום או במצולות הים התיכון לחופי סיני היא הזדמנות יוצאת דופן לפגוש במגוון רחב של צורות חיים תת ימיות, אלמוגים קשים ורכים במגוון צורות וצבעים, צמחיה תת ימית מיוחדת, עושר דגה בלתי נתפס, תצורות סלע ייחודיות, ספינות טבועות ושאר אוצרות שכמותם ניתן לראות רק באתרי הצלילה הייחודיים של חצי האי סיני. במדריך שלפניכם נסביר למה כדאי לחוות את העולם התת ימי של סיני דווקא במסגרת הפלגות צלילה ולאילו יעדי צלילה ניתן להגיע במסגרת זו.

 

למה כדאי לחוות את העולם התת ימי של סיני דווקא במסגרת ספארי צלילות?

ספארי צלילה זו הפלגה בת מספר ימים בין אתרי צלילה שונים, המתבצעת ביאכטה מאובזרת ומפנקת שבה הצוללים לנים. הפלגות הצלילה נערכות במתכונת "הכל כלול" ובהן ניתן ליהנות מאוכל טוב, לינה בקבינה נעימה וממוזגת, סיוע מצוות אדיב ומיומן, חברה טובה וצלילות מודרכות עם טובי מדריכי הצלילה. יציאה לחופשת צלילה כזו היא הרפתקה מיוחדת במינה ודרך אפקטיבית מאוד לכסות הרבה שטח בפרק זמן קצר יחסית ולהגיע בנוחות ובבטיחות לאתרי הצלילה הטובים ביותר באזור סיני. כל זאת בשעות הטובות ביותר לצפיה בשוכני המעמקים המאפשרות גם תנאי ראות אידיאליים וגם הנאה מצלילות באתרים עם עומס צוללים נמוך יותר. ישנו יתרון משמעותי בכך שהפלגת הצלילה מלווה במדריכי צלילה מנוסים שמכירים מקרוב את יעדי הצלילה הנמצאים על נתיב השיט שלכם. מעבר לתועלת הבטיחותית הגלומה בצלילה בלוויית מדריך מוסמך ומנוסה שמכיר היטב את השטח שבו צוללים, ההיכרות של המדריך עם אתרי הצלילה הספציפיים תיאפשר לכם להיחשף למגוון תופעות ייחודיות ובעלי חיים שניתן לפגוש מתחת למים אם יודעים היכן לחפש אותם. את כל אלו - אתם עלולים לפספס בצלילה שאינה מודרכת. מכל הסיבות הללו, טיולי הצלילה המודרכים המתקיימים במתכונת של הפלגה בת מספר ימים, הם בעינינו הדרך המוצלחת והמומלצת ביותר להפיק את המירב מזמנכם מתחת לפני הים בסיני.

 

לאילו אתרי צלילה ניתן להגיע במסגרת הפלגת צלילה?

במסגרות הפלגות הצלילה מבית WildDive ניתן להגיע לטובים והמומלצים שבין אתרי הצלילה של חצי האי סיני ומצרים בכלל, כאשר עם אתרי הצלילה שאליהם אנו מגיעים במסגרת מסלולי השיט הפופולריים שלנו, ניתן למנות את הבאים:

 

מיצרי טיראן וראס מוחמד

ישנם מספר מסלולי הפלגה שבמסגרתם אנו צוללים במיצרי טיראן ובראס מוחמד - יעדי צלילה פופולריים בסיני שהם בין המפורסמים ביותר בעולם ולא במקרה. אתרים אלו בשל מיקומם על הצומת שבין מפרץ אילת וים סוף מאופיינים בתנועה ערה של זרמים תת מימיים, אשר מזמנים לאזור מגוון חומרי הזנה ויצורים ימיים. הודות לכך, אתרים אלו מתהדרים בשוניות אלמוגים יפהפיות ודגים ממגוון סוגים ומינים אשר מושכים לאזור הריף גם להקות של דגי טונה, בטאים, ברקודה, כרישי ריף ולעיתים גם כרישים פלאגיים מהים הפתוח. מרבית הצלילות במסלול זה הן צלילות היסחפות שבהן קופצים למים בקרבת השונית ונותנים לזרם לסחוף אותנו לאורכה - כמו בסרט נע.

 

אתרי הצלילה בדהב

באזור דהב, ניתן למצוא כמה מאתרי הצלילה הטובים והמעניינים ביותר בחצי האי סיני. בין התופעות התת ימיות הייחודיות שניתן לפגוש באתרים אלו, ישנם קירות אלמוגים עצומים בגודלם, מדרונות חוליים תלולים וזרועי אלמוגים, נקיקים ומגוון מערות שמשמשות כמקום מסתור עבור בעלי החיים המאכלסים את הריף.

 

ארץ האוניות הטרופות

במסלול זה נגיע לאזור מפרץ סואץ המשמש כמעין צומת ימית מרכזית למעבר של אוניות העושות את דרכן אל תעלת סואץ. אזור זה עשיר בשוניות אלמוגים שהובילו במרוצת השנים ספינות רבות לעליה על שרטון וטביעה במצולות. כיום אזור זה שהפך ל"בית קברות" לאוניות, מהווה בית גידול עשיר, ססגוני ומפעים השופע בעלי חיים ימיים שבנו לעצמם בית בבטנן של האוניות הטרופות. אחד מאתרי הצלילה הפופולריים ביותר במסלול זה הוא האוניה הטבועה טיסלגרום ששקעה בתקופת מלחמת העולם השניה כאשר על סיפונה ציוד לחימה רב. גם הריסות האונייה "דן רייבן" נחשב כאחד מאתרי הצלילה המרהיבים ביותר בסביבה ובו ניתן לצלול גם בשטחה הפנימי של האונייה ולהתפעל משפע הדגים שמצאו בה מחסה. ניתן לבחור בין הפלגות האורכות החל מ- 3 ועד 7 ימים בהתאם להעדפתכם.

 

האם ניתן להרכיב ספארי צלילה פרטי ומותאם אישית?

אם אתם חפצים בהפלגת צלילה התפורה בדיוק למידותיכם, באורך שמתאים לכם ובאתרי הצלילה שהכי מעניינים אתכם ותואמים את ניסיון הצלילה שלכם בצורה מדויקת - תוכלו להזמין מאיתנו הפלגה פרטית בסיני, שבה אתם שולטים בלוחות הזמנים ובמסלול השיט והצלילות.

 

טיולי צלילה מאורגנים בסיני זה וויילד דייב

חולמים להכיר מקרוב את העולם התת ימי המרתק של חצי האי סיני? בין אם אתם מעוניינים לצלול במצרים בצלילת יום או לחילופין - לגלות את הקסם הייחודי של הפלגת צלילה, צוות וויילד דייב יספק לכם חוויה ייחודית, חד פעמית, מהנה להפליא ובטיחותית. לפרטים נוספים - לחצו כאן!
חזרה