טיולי ספארי צלילה בעולם – המדריך המלא

יש לא מעט דרכים לראות ולחוות יעד מסוים. אחת מהן היא מעל לפני השטח והשנייה היא מתחת, במעמקי הים. טיולי ספארי צלילה, שהפכו לפופולאריים מאד לאחרונה, מבטיחים לכם חוויה שלעולם לא תשכחו: ביקור ביעדים יפהפיים בעולם, כמו גם צלילה באתרים כמותם לא תפגשו בשום מקום אחר. בעלי חיים וצמחייה אנדמיים האופייניים אך ורק לאזור, בעלי חיים תת ימיים מדהימים וקסם של המעמקים – כל אלה יעצימו את חוויית החופשה שלכם במהלך טיול שכזה.

מהו טיול ספארי צלילה

אבל רגע לפני שאתם קופצים הישר למים העמוקים, חשוב שתדעו למה הכוונה במונח ספארי צלילות. כאשר מדברים על טיולי ספארי צלילה בעולם מתכוונים להפלגת צלילה, לטיול המתמקד כולו בצלילה. צוללים רבים, מנוסים וחובבנים, מאמינים כי צלילה היא פעילות נפלאה במסגרת טיול יום, אך בפועל היא יכולה להיות הרבה יותר מזה. דמיינו לעצמכם מבלים כשבוע על סיפונה של ספינה מפנקת בחיפוש אחר אתרי הצלילה מרוחקים, מהטובים ביותר על פני כדור הארץ. זהו בדיוק טיול ספארי צלילות, שהוא חוויה שכל צולל חייב לנסות לפחות פעם אחת בחייו.

אותה סירה, היא המקום שבו מבלים במהלך החופשה והיא זו המספקת את אותם התנאים הנדרשים תוך כדי ההפלגה. יש סירות שונות וחבילות שונות של ספארי צלילה, הנבדלות אלו מאלו ביעדים שאליהם יוצאים, במספר הימים וגם בתנאי הלינה. בחירה נכונה של חופשת ספארי הצלילה חייבת להיעשות לאחר הגדרת הצרכים: מה אתם מצפים מטיול שכזה, הרמה שלכם (האם אתם צוללנים חובבנים בראשית הדרך או אולי מנוסים), התקציב וגם האם אתם מצפים לנופש יוקרתי מפנק או בסיסי יותר.

היעדים שאליהם יוצאים

טיולי ספארי מסוג זה יוצאים אל יעדים שונים בכל העולם, הידועים באתרי הצלילה שלהם. יש המוני אתרי צלילה בכל העולם, המתהדרים במעמקים המדהימים שלהם, בעולם התת ימי העשיר שהם מציעים ובמראות עוצרי הנשימה. חלק מאתרי הצלילה האלה מותאמים לצוללנים מנוסים, ואחרים מתאימים לצוללנים בראשית הדרך, כולל כאלו שאינם צוללים ורוצים לשחות ולשנרקל בשוניות היפות. צלילה באתרי הצלילה השונים, במסגרת טיול ספארי כזה, היא הזדמנות נפלאה להתנסות בפעילות מסוג אחר וליהנות מחופשה מיוחדת במינה.

ברשימת אתרי הצלילה שאליהם אפשר לצאת במסגרת כזו, מובילים היעדים הבאים: סיני, האיים המלדיביים, קובה, גלפאגוס, האיים הפיליפינים, פפואה ניו גינאה, אוסטרליה, פיג'י, בהאמס, איי סולומון, בליז, הוואי, איי קיימן, תאילנד ועוד רבים ונוספים. כל טיול צלילה אל אחד היעדים האלה מלווה במדריכים מקצועיים ומנוסים מאד, העומדים לרשותם של הנופשים. מדריכים אלה מכירים היטב את היעד שבו צוללים ומספקים את כל המידע הנדרש כדי להעמיק ולהעשיר את החוויה כולה.

אז, למה דווקא ספארי צלילה

אחד היתרונות הבולטים בספארי צלילה הוא האפשרות ליהנות מחופשת הכול כלול, בכל הקשור לצלילה. תוכלו ליהנות מספינה מפנקת, בה תלונו כמה ימים, מאוכל נהדר, צוות מיומן וגם מחברתם של אנשים כמוכם, חובבי צלילה. מיטב מדריכי הצלילה ילוו אתכם לאורך כל החופשה וייקחו אתכם אל המקומות היפים ביותר באותו היעד. תוכלו לצלול בשעות שונות של היום וליהנות מתנאי הראות האופטימליים. אם זוהי הצלילה הראשונה שלכם, תהיו עטופים באנשים טובים ומנוסים שייקחו אתכם למעמקים בצורה הבטוחה ביותר, שלב אחר שלב.

טיולי ספארי צלילה – עם המומחים בתחום

חולמים על טיולי ספארי צלילה ביעד נחשק בעולם? חברת WildDive היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. WildDive היא חברת תיירות עם ניסיון בתכנון ובשיווק טיולי צלילה, טבע והרפתקאות אל מגוון יעדים בעולם. החברה מעמידה לרשותכם אפשרות לבחור מתוך מגוון הטיולים המודרכים של מיטב המדריכים, הכוללים את כל מה שצריך לחופשה מושלמת באותו היעד. אנחנו, ב - WildDive, נשמח לארגן לכם טיולים הכוללים צלילות באתרי הצלילה, לרבות טיסות ולינה מפנקת. לחצו כאן לפרטים נוספים אודות מבחר החבילות שלנו, או התקשרו אלינו לטלפון 08-6342202. נשמח לעמוד לרשותכם.

חזרה