קורס צלילה באילת – הרבה מעבר לחופשה

נכון, אילת היא עיר הנופש המובילה בישראל ומציעה אינספור אפשרויות לטיולים, בילויים ופינוקים בבתי המלון. ואולם, לדעתנו מי שמחמיץ את העולם שמתחת למים הרגועים של מפרץ אילת פשוט מפספס. מסכימים איתנו? רוצים לשמוע על קורסי צלילה באילת עם WildDive? המשיכו לקרוא!

אילו קורסים אפשר לקחת איתנו

קורס צלילה באילת מאפשר לכם לקחת מספר ימים לעצמכם, להגשים חלום, להתוודע לעולם קסום ולתת לעצמכם מתנה לכל החיים. ראשית, חשוב שתדעו שההצטרפות לקורס מותנית בכך שתהיו לפחות בני 12 (אישור מההורים למי שגילו פחות מ- 18 שנים), יודעים לשחות לפחות באופן בסיסי ובעלי בריאות תקינה. אם אתם עומדים בתנאים, הדרך פתוחה בפניכם לעולם מרהיב ומדהים שמתקיים כולו בדממה שמתחת למים, ובו אינספור הפתעות שמסתתרות בינות לשוניות ולספינות הטרופות. עוד חשוב לדעת כי ישנן שתי אפשרויות בסיסיות של קורסי צלילה באילת:

  • קורס צלילה באילת כוכב 1 – זהו הקורס הבסיסי ביותר שמאפשר עם סיומו וקבלת ההסמכה לצאת לצלילות ספורטיביות עד לעומק 20 מטרים בליווי של צולל בעל הסמכת שני כוכבים לפחות. קורס צלילה כוכב אחד באילת יקנה לכם ידע תיאורטי ומעשי אודות תגובות הגוף למים ולעומקים השונים ואודות התנהלות נכונה בעת צלילה. בין היתר תלמדו אודות בחירת ובדיקת ציוד הצלילה ושימוש נכון בו, תגובה למצבי חירום במים, תכנון צלילות, סיכונים ומניעתם, החייאה בסיסית, ועוד. כמו כן, במהלך הקורס תצאו לצלילות במים רדודים ועמוקים יותר שבהן תתנסו ותיישמו את הידע שרכשתם בשיעורים.
  • קורס צלילה באילת 1+2 כוכבים – קורס זה יאפשר לכם עם סיומו לרדת לעומק של 30 מטרים וכן ללוות צוללים בעלי הסמכת כוכב אחד עד לעומק 20 מטרים. מטרתו היא להקנות עוד ידע תיאורטי ומעשי ולאפשר לכם להפעיל שיקול דעת מיטיבי על מנת לקבל החלטות ולהתמודד עם מקרים שונים מתחת למים. בין היתר, תלמדו בקורס על תכנון צלילות תוך שימוש בכלים שמעבר לטבלאות הדיקופרסיה, על שימוש במצפן ובכלים נוספים להתמצאות, ותרדו לצלילות עמוקות יותר לרבות צלילה לילית בחשיכה.

המעוניינים בפרטים נוספים על קורס צלילה באילת עם וויילד דייב מוזמנים להתקשר אלינו בטלפון 08-6342202.

חזרה