קורס צלילה בקו טאו תאילנד

WildDive מזמינה אתכם למסע מופלא המשלב קורס צלילה בקו טאו תאילנד ביחד עם נופש רגוע, טבע מהמם, חיי לילה, מסעדות טובות וכל השפע שיש למדינת החופש להציע. בואו להצטרף אל אנשים כמוכם המבקשים לעבור קורס צלילה בקו טאו באחדים מאתרי הצלילה היפים בעולם, ולזכות בהדרכה של מקצוענים בעלי ניסיון רב ואהבה גדולה לים ולטבע.

כמה מילים על קו טאו

קורס צלילה קו טאו יביא אתכם אל אי קטן וקצת פחות מוכר בתאילנד השוכן לא רחוק מקו סמוי, אך הוא בהחלט מוכר בקהילת הצוללים בזכות ריבוי אתרי צלילה מרשימים ותנאי ים מצוינים לביצוע קורסי צלילה בכל הרמות. כמו כן, בניגוד מסוים לאיים היותר מתוירים ומוכרים של המדינה, האי קו טאו עדיין מאפשר ליהנות מהקסם התאילנדי ללא ההמולה המערבית, מה שבהחלט משתלב עם הדממה שמתחת למים. יחד עם זאת, מובן שיש בו היצע נאה של גסט האוסים, מסעדות וחיי לילה בברים ועל החופים, כפי שבוודאי תחוו במסיבות החוף. ובאשר לצלילה, מדובר כאמור באזור המציע אתרים יפהפיים עם ריפים מדהימים, ספינות טרופות, אלמוגים בשלל גוונים, חתולי ים, כרישי ריף קטנים וידידותיים, ועוד.

ולמה דווקא תאילנד?

פירוש שמה של תאילנד הוא ארץ החופש והיא בהחלט עומדת בהגדרה. זוהי מדינה נהדרת המציעה כל סוג של נופש ובילוי שתוכלו להעלות על דעתכם, החל בקניות בבנגקוק, דרך מסעות בג'ונגל ועד לחופשת בטן גב מפנקת. כל זאת בינות לנופים מדהימים שאפשר לתור אותם באופנוע שכור, כפרים אותנטיים עם תושבים מסבירי פנים, וכמובן אתרי צלילה מצוינים. אין ספק כי מדובר ביעד נפלא המאפשר לשלב את קורס הצלילה עם נופש וגם עם טיולים יבשתיים, כאשר אתרי הצלילה חושפים נופים צבעוניים של ים טרופי עם תנאים שמתאימים לכל רמת צולל.

למידע נוסף על קורס צלילה בקו טאו ולביצוע הרשמה התקשרו אלינו בטלפון 08-6342202.

חזרה